به سایت سایبان
شرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششیشرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششیشرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی
09120600358
جنت اباد مرکزی- بالاتر از چهارباغ- نرسیده به همت-کوچه نوری-پلاک 3-واحد 2
شرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششیشرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششیشرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی

تفاوت سایبان بازویی و سایبان دستی چیست؟

آشنایی مختصر با سایبان بازویی
سایبان بازویی نسخه بروز شده سایبان های دستی می باشد. سایبان بازویی به سایبان هایی گفته می شود که در دو طرف خود دارای بازو می باشد که از این بازوها جهت باز و بسته شدن سایبان استفاده می شود.
سایبان بازویی را به نام سایبان فنری نیز می شناسد و دلیل آن وجود فنر درون بازوهای سایبان می باشد اگر جایی نام سایبان فنری را شنیدید تعجب نکنید سایبان فنری همان سایبان بازویی می باشد. سایبان بازویی دارای انواع مختلفی می باشد که از هر نوع آن در مکان مخصوصی استفاده می شود.
سایبان بازویی در انواع سایبان مغازه، سایبان پارکینگ، سایبان بالکن و… تولید می شود و همانطور که گفته شد شما می توانید هر نوع سایبان بازویی را که نیاز داشتید خریداری کنید. سایبان بازویی را به راحتی می توانید تبدیل به یک سایبان برقی کنید برای این کار تنها لازم است یک موتور الکتریکی بر روی آن نصب کنید.
ویژگی های مختلف سایبان بازویی
از مهمترین ویژگی هایی که برای سایبان بازویی می توان نام برد این است که اگر به سایبان بازویی موتور الکتریکی نصب کنید می توانید به کمک ریموت کنترل سایبان خود را باز و بسته کنید.
با وجود ریموت کنترل شما نیازی ندارید حتما در نزدیکی سایبان خود بایستید تا آن را باز و بسته کنید بلکه با فاصله 10 متری هم می توانید این کار را انجام بدهید. یکی دیگر از ویژگی های سایبان بازویی که می توان به آن اشاره کرد این است که سایبان بازویی زیبایی خاصی دارد که در جذب مشتری به مغازه داران کمک زیادی خواهد کرد.
سایبان بازویی از جنس آلومینیوم تولید می شود و این باعث شده که این سازه از کیفیت بالایی برخوردار باشد. مغازه داران در زمینه ی تبلیغات می توانند از پارچه ی سایبان بازویی استفاده کنند. شعار مورد نظر به همراه نام مغازه و لوگو مغازه ی خود را می توانند بر روی پارچه سایبان نصب کنند تا در دید همگان قرار دهند.

قبل از خرید سایبان بازویی به این نکات توجه داشته باشید!
شما قبل از خرید هر محصولی به نکات مهمی دقت می کنید برای خرید سایبان بازویی هم باید نکاتی را به یاد داشته باشید تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین سایبان بازویی را خریداری کنید. نکات زیر را بخوانید:
جنس سایبان بازویی که خریداری می کنید را با توجه به آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید. همه ی شهرهای کشور دارای یک آب و هوای مشخص نیستند پس باید اول از همه از آب و هوای محل زندگی خود مطلع شوید و بعد خرید را انجام بدهید. نکته ی بعدی که باید مد نظر خود قرار دهید این است که خرید سایبان بازویی را از یک شرکت معتبر انجام بدهید.
شرکت های زیادی در زمینه تولید و فروش سایبان بازویی فعالیت دارد اما شما باید شرکتی را انتخاب کنید که از قطعات باکیفیت برای تولید سایبان بازویی استفاده می کنند تا شما بتوانید سال ها از سایبان خود استفاده کنید.
نکته ی بعدی انتخاب پارچه ی سایبان بازویی می باشد. شما می توانید از پارچه هایی مانند برزنت، پی وی سی، اکریلیک برای پوشش سایبان بازویی خود استفاده کنید.

Leave A Comment

error: دسترسی به محتوای سایت ممنوعه
X